HÍREK->Archívum

Szakmai hírek Kulturális és egyéb hírek Keresés a hírekben

 
Ismét téli invázió!
2007.10.01.

A második Budapest Winter Invasion kampányhoz csatlakozó partnerek száma idén meghaladja a hetvenet. A BWI kampány legfőbb célpiacai a vendégforgalmi adatok és az előző kampány eredményeire alapozva: Elsődleges célpiacok:Franciaország, Németország, Olaszország, Oroszország, Skandináv országok, Írország. Másodlagos célpiacok: Ausztria, Lengyelország, Izrael, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szerbia.oneworld országok: Nagy-Britannia, Spanyolország, Finnország, USA, Ausztrália, Hong Kong, Japán, Jordánia. A www.budapestwinterinvasion.com címen elérhető honlapon a kampány valamennyi résztvevőjén kívül részletes információk találhatóak Budapestről is. A szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a budapesti tartózkodást színesítő kulturális események, városnéző, gasztronómiai, sport és egyéb programok ismertetésére az akcióhoz kapcsolódóan: a téli időszak eseményei között egy eseménynaptár segítségével válogathatnak az utazók a weboldalon. Annak köszönhetően, hogy a Malév 2007 áprilisában csatlakozott a oneworld szövetséghez, idén a világ vezető légitársasági szövetsége is támogatja a Budapest Winter Invasion kampányt, és népszerűsíti Budapestet. További promóciós támogatást jelent a kampány több mint 70 résztvevője kommunikációs csatornáinak felhasználása. Ikvai-Szabó Imre Budapest főpolgármester-helyettese kiemelte: ?Reméljük, hogy a második Budapest Winter Invasion kampánynak köszönhetően, ezen a télen Budapest lesz Európa egyik legforgalmasabb városa..? (Forrás: Objektív Hírügynökség 2007.10.01.)